Dag 1: Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Pascal en Vera - WaarBenJij.nu Dag 1: Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Pascal en Vera - WaarBenJij.nu

Dag 1: Vertrek

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Pascal en Vera

01 Januari 2017 | Nederland, Schiphol

Vanochtend ben ik vroeg opgestaan om richting Schiphol te gaan. Na een ontbijt bij Joop en Marianne (want daar had ik samen met mama oud en nieuw gevierd) heeft mama mij naar Schiphol gebracht. Op Schiphol heb ik mijn bagage ingecheckt en daarna hebben we samen nog wat gedronken. Daarna ben ik door de douane heen gegaan. Hier was ik best zenuwachtig voor, omdat ik dit nog nooit eerder alleen had gedaan. Na een rondje op Schiphol gelopen te hebben, een broodje voor onderweg te hebben gehaald en bij de Starbucks langs geweest, ben ik naar de gate gelopen. Hier moest ik nog even wachten voor het boarden. Rond 12.30 uur kon ik aan boord, maar het vliegtuig zou eigenlijk om 12.35 uur vertrekken. Dit ging niet meer lukken. In het vliegtuig zat ik prima. De stoel naast me was vrij, dus ik had lekker veel ruimte. Om iets over 13.00 uur was het dan zover en steeg het vliegtuig op. In het vliegtuig heb ik een paar films gekeken, wat gelezen en een uurtje geslapen. Na ruim 8 uur vliegen maakte het vliegtuig een tussenstop op Sint Maarten. Om 17.45 uur (lokale tijd, dus 22.45 uur Nederlandse tijd) vervolgde het vliegtuig zijn weg naar Curacao. Eenmaal aangekomen, moest ik ook hier weer door de douane. Dit ging allemaal best snel en binnen een half uur stond ik met mijn koffer buiten op het vliegveld. Het was al donker en nog erg warm, dus ik had mezelf nog even omgekleed. Doordat het allemaal zo snel ging en er een andere landingstijd op het vliegschema stond, was Pascal iets later, maar om 20.15 uur (lokale tijd, 01.15 uur NL tijd) vertrokken we naar het appartement in Jan Thiel. Hier heb ik mijn spullen voor een deel uitgepakt en hierna hebben Pascal en ik op de bank gezeten en even bijgepraat. Pascal had een borrelplankje en een fles wijn gekocht, zodat we nog konden proosten op het nieuwe jaar =). Rond 22.00 uur ben ik naar bed gegaan, want ik was best moe.

  • 03 Januari 2017 - 19:17

    Margaret:

    Hoi! Ik verheug me op al jullie verhalen!
    Fijne vakantie!

    XXX Margaret

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Curacao 2017

Naar Pascal in Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2017

Dag 14 en 15

13 Januari 2017

Dag 12 en 13

11 Januari 2017

Dag 9, 10 en 11

08 Januari 2017

Dag 6, 7 en 8

05 Januari 2017

Dag 4 en 5
Pascal en Vera

Actief sinds 31 Juli 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 7536

Voorgaande reizen:

01 Januari 2017 - 16 Januari 2017

Curacao 2017

28 Juli 2015 - 13 Augustus 2015

Zomervakantie 2015

Landen bezocht: