11 tot en met 13 augustus - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Pascal en Vera - WaarBenJij.nu 11 tot en met 13 augustus - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Pascal en Vera - WaarBenJij.nu

11 tot en met 13 augustus

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Pascal en Vera

13 Augustus 2015 | Nederland, Schiedam

Dinsdagochtend zijn we in alle vroegte vertrokken. Eerst naar de camping om de vouwwagen op te halen en daarna door richting Parijs. Het was een lange rit. Rond 23.15 uur kwamen we dan eindelijk aan bij het hotel. De volgende dag stond het Asterix-park op het programma. Toen we daar rond 11 uur waren, zijn we allereerst in een soort bobbaan gegaan. Vervolgens hebben we een paar achtbanen gedaan en de o zo beroemde houten achtbaan! Deze keer mocht ik er wel in. Het verhaal is wat overdreven, maar hij gaat inderdaad steil naar beneden en duurt erg lang. Vervolgens hebben we nog een paar waterattracties gedaan. Hier werd ik heel erg nat. Ook zijn we nog door het Gallische dorp gelopen. Dit was erg leuk gemaakt. Om 19.00 uur ging het park dicht en gingen wij weer richting het hotel. 's Avonds hebben we nog een film gekeken.
Donderdagochtend deden we het rustig aan. Tegen 8 uur stonden we op en maakten we alles klaar om weer te vertrekken. Het was nog een kleine 5 uur rijden. We maakten een tussenstop in Bergen op Zoom om alvast wat spulletjes daar af te zetten en de post op te halen. Uiteindelijk waren we rond 15.00 uur in Schiedam. Hier hebben we de auto uitgeladen en 's avonds lekker gegeten met Wouter, Shawn en mama.

• 15 Augustus 2015 - 15:22

Margaret:

Niets overdreven aan het verhaal over de houten 8-baan!